Contact & Advies

Heb je een vraag over een velvet barkruk, wil je graag weten hoe hoog een bartafel is of heb je een andere vraag? Neem dan gerust contact met ons op en wij helpen je graag verder. 

Vul het onderstaande contactformulier in, of mail ons naar info@barkrukje.nl, bel ons op  085 - 130 29 05 of stuur ons een WhatsApp bericht op  085 - 130 29 05. Grote kans dat het antwoord wat je zoekt kan vinden tussen onze veelgestelde vragen. Scroll naar beneden en kijk of jouw antwoord er tussen zit. We helpen je graag verder!

Vul het contactformulier in

Barkrukje.nl logo voor de footer.

  • Adres

    Lange Amerikaweg 81
    7332BP Apeldoorn
    (geen bezoekadres)

    KVK: 74279888
    BTW: NL002420796B79
  • Telefoon: 085 - 130 29 05
    E-mail: info@barkrukje.nl

Wij zijn telefonisch bereikbaar op Maandag t/m vrijdag 9:00 tot 20:00
Zaterdag 10:00 tot 17:00

Alle veelgestelde vragen

Lees hier de antwoorden op veelgestelde vragen!

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

1. Ga naar het product van je keuze.
2. Klik op de button 'In winkelwagen.
3. Klik op 'Afrekenen' om te betalen.
4. Vul jouw gegevens in en doorloop de stappen: Gegevens, Bezorgen, Betaalwijze, Afronden.
5. Aan het einde van de stap 'Betaalwijze', wanneer je de aankoop bevestigd, is jouw bestelling definitief.
6. Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat de bestelling is betaald en bevestigd.
7. Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging wanneer de bestelling succesvol is geplaatst.

Betaal ik verzendkosten?

Voor alle bestellingen ondanks de orderwaarde hanteren wij een gratis verzending.

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Dat kan! In de verzending heb je de mogelijkheid om te 'veranderen'. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en je ontvangt de bestelling op dit adres. Wil je na afloop van het plaatsen van jouw bestelling het afleveradres wijzigen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Wanneer de bestelling is verstuurd kunt u alsnog via de Track & Trace code alsnog het gewenste afleveradres opgeven.

Mijn adres wordt niet herkend, hoe kan dit?

Dat is vervelend! Mocht dit het geval zijn, dan is het handig om contact op te nemen met de klantenservice. Wij lossen het dan samen met jou op.

Betalen

Kan ik achteraf betalen?

Wij bieden de mogelijkheid om achteraf te betalen. Dit is niet met een acceptgiro, maar met de bekende betaalmethode Klarna: Achteraf betalen.

Zijn de prijzen inclusief btw?

Alle vermelde prijzen zijn inclusief btw volgens het Nederlands & Belgisch tarief 21%.

Op welke manieren kan ik betalen?

• IDEAL
• Mastercard
• VISA
• American Express
• Achteraf betalen met Klarna (vanwege de verwerkingstijd kan jouw bestelling hierdoor vertraging oplopen)
• Bancontact
• Belfius
• KBC / CBC Bank

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Dat is vervelend! Neem in dat geval even contact op met de klantenservice, dan lossen wij het samen met jou op.

Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De levertijd van de bestelling staat ook in de orderbevestiging weergegeven. De bestelling wordt verzonden op het moment dat de betaling bij ons binnen is. Wij streven ernaar om jouw bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen af te leveren, daarnaast ontvang je per e-mail een Track & Trace code waarmee je gemakkelijk de bestelling kan volgen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?

Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren afgeleverd of het pakket wordt de volgende dag nogmaals aangeboden.

Ben je bij de tweede afleverpoging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. DPD/GLS doet in dit geval een notificatie in de brievenbus, zodat je de bestelling zelf kunt ophalen. Let hierbij wel op dat het pakket maximaal zeven dagen op het afhaalpunt blijft liggen. Hierna wordt het retour gestuurd naar ons.

TIP:Laat de bestelling op het adres bezorgen waar je overdag aanwezig bent door een ander afleveradres in te voeren, bijvoorbeeld op jouw werk.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan! Zodra de bestelling is verzonden, sturen wij een e-mail met een zendingsnummer. Hiermee kun je de status van de bestelling eenvoudig volgen.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Wij leveren in Nederland en België. De levertijd voor bestellingen naar Nederland en België is 3 tot 5 werkdagen, tenzij anders vermeld bij het product zelf.

Word ik geïnformeerd als levertijden veranderen?

Wij brengen je per e-mail op de hoogte wanneer de bestelling niet binnen de aangegeven termijn geleverd kan worden. Mocht je hier in de tussentijd vragen over hebben, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Uiteraard stellen wij alles in het werk om de bestellingen zo snel mogelijk af te leveren.

Retourneren

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

De producten die je retour wilt sturen, moeten binnen 14 dagen bij ons zijn aangemeld per e-mail. 

Je kunt ervoor kiezen om de barkrukken weer bij jouw thuis op te laten halen, uiteraard is dit een vrijblijvende service van Barkrukje.nl! Het gaat als volgt:

1. Je meldt de retour bij ons aan
2. Je gaat akkoord met de retourvoorwaarden
3. Wij geven jouw een aantal beschikbare ophaaldatums
4. Zodra wij akkoord hebben plannen wij een afspraak voor je in
5. Verpak je retourpakket in een geschikte verpakking (gedemonteerd)
6. Zet het retourpakket klaar voor de pakketbezorger
7. Is het retourpakket opgehaald? Stuur ons dan het ophaalbewijs en wij zullen na de controle direct het aankoopbedrag terugstorten

TIP:Wij adviseren de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen. Je kunt er ook eventueel voor kiezen om het retourpakket zelf terug te sturen met dezelfde vervoerder als waarmee het pakket is geleverd. Wanneer je pakket bijvoorbeeld door DPD is bezorgd dan kun je deze alleen retour sturen via een DPD pakketpunt. 

LET OP:Wij zullen de retourkosten hiervan niet vergoeden en ons vestigingsadres is niet ons retouradres! Neem daarom contact met ons op om te vragen naar het desbetreffende retouradres.

Hoelang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?

Als je gebruik maakt van het retourrecht, dan ontvang je alle betalingen die je op dat moment hebt gedaan. Nadat je de retouraanvraag hebt ingediend, betalen wij het bedrag zo spoedig mogelijk terug op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht. 

De terugbetaling kan soms even duren, omdat wij altijd een controle doen op mogelijke schade.

Op welke rekening wordt mijn betaling teruggestort?

Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waar het bedrag van is afgeschreven. Het is niet mogelijk om hier een andere rekening voor te gebruiken.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Bij ons heb je een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van het product. Retourneren is gratis. Om je retourzending correct en snel te verwerken verzoeken wij je de aangegeven procedure te volgen.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) de bestelling is beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij adviseren je wat te doen en helpen het probleem op te lossen.