Bestellen & bezorgen

Betaal ik verzendkosten?

Voor alle bestellingen ondanks de orderwaarde hanteren wij een gratis verzending.

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Dat kan! In de verzending heb je de mogelijkheid om te 'veranderen'. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en je ontvangt de bestelling op dit adres. Wil je na afloop van het plaatsen van jouw bestelling het afleveradres wijzigen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Wanneer de bestelling is verstuurd kunt u alsnog via de Track & Trace code alsnog het gewenste afleveradres opgeven.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De levertijd van de bestelling staat ook in de orderbevestiging weergegeven. De bestelling wordt verzonden op het moment dat de betaling bij ons binnen is. Wij streven ernaar om jouw bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen af te leveren, daarnaast ontvang je per e-mail een Track & Trace code waarmee je gemakkelijk de bestelling kan volgen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?

Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren afgeleverd of het pakket wordt de volgende dag nogmaals aangeboden.

Ben je bij de tweede afleverpoging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. DPD/GLS doet in dit geval een notificatie in de brievenbus, zodat je de bestelling zelf kunt ophalen. Let hierbij wel op dat het pakket maximaal zeven dagen op het afhaalpunt blijft liggen. Hierna wordt het retour gestuurd naar ons.

TIP:Laat de bestelling op het adres bezorgen waar je overdag aanwezig bent door een ander afleveradres in te voeren, bijvoorbeeld op jouw werk.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan! Zodra de bestelling is verzonden, sturen wij een e-mail met een zendingsnummer. Hiermee kun je de status van de bestelling eenvoudig volgen.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Wij leveren in Nederland en België. De levertijd voor bestellingen naar Nederland en België is 3 tot 5 werkdagen, tenzij anders vermeld bij het product zelf.

Ruilen & retourneren

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling niet naar wens is! Om jouw retourzending zo goed mogelijk in behandeling te kunnen nemen, hebben wij hieronder de benodigde informatie toegelicht. De barkruk(ken) die je retour wilt sturen, moeten binnen 14 dagen bij ons zijn aangemeld per e-mail, telefonisch of Whatsapp.

Wij hebben een aantal voorwaarden waar de retournering aan moet voldoen om deze in behandeling te nemen:

1. De barkruk(ken) moet 100% splinternieuw zijn en ingepakt worden in de originele verpakking of andere geschikte verpakking.
2. De retour moet binnen 14 dagen bij ons aangemeld zijn, te tellen vanaf de leveringsdatum.
3. Barkruk(ken) mogen niet gemonteerd of gedeeltelijk gemonteerd zijn. (Mocht je meer informatie willen over het demonteren, neem dan even contact met ons op).

Wij hanteren 2 verschillende mogelijkheden om jouw bestelling retour te sturen. Zie hieronder de volgende mogelijkheden:

Optie 1:
Je stuurt het retourpakket zelf terug met dezelfde vervoer als waarmee het pakket is bezorgd. In ons geval gaat het om de volgende 2 partijen: DPD of GLS. Wij sturen jou dan één of meerdere retourlabels zodat je de paket(ten) kan opsturen naar ons.

Kosten: (€14,95 per pakket)


Optie 2:

Wij halen de bestelling bij jouw thuis of op kantoor weer op en dat gaat als volgt:

1. Je meld de retour binnen 14 dagen bij ons aan per e-mail, telefonisch of Whatsapp.
2. Je gaat akkoord met de retourvoorwaarden.
3. Je geeft ons 3 beschikbare ophaaldatums waarbij je zelf aanwezig bent.
4. Zodra wij een akkoord hebben, plannen wij een ophaalafspraak voor je in.
5. Verpak je retourpakket(ten) in de originele of geschikte verpakking (gedemonteerd).
6. Zet je retourpakket(ten) klaar voor de koerier, zodat de koerier het eenvoudig kunt meenemen.
7. Je krijgt binnen 14 dagen bericht nadat wij je geretourneerde bestelling hebben ontvangen in ons magazijn en hebben gecontroleerd op schade, het volledige of indien bij schade (het gedeeltelijke) aankoopbedrag terug.
8. Nadat wij het aankoopbedrag of een (gedeelte) hiervan hebben teruggestort ontvang je een bevestigingsmail. Het aankoopbedrag zal binnen 3 werkdagen terug op jouw bankrekening staan.

Kosten: (€24,95 per pakket)


BELANGRIJK:

1. Verwijder of kras de oude labels door, zodat er geen verwarring kan ontstaan bij het terugsturen van jouw bestelling.
2. Wij van Barkrukje.nl zijn niet verantwoordelijk voor schade of verlies tijdens de retourzending.
3. Bij het ophalen adviseren wij om het afhaalbewijs aan de koerier te vragen. Dit dien je ons per e-mail, telefonisch of Whatsapp door te sturen, zodat wij het kunnen archiveren. Zonder dit, kan er bij verlies niet bewezen worden dat je het pakket(ten) aan de koerier hebt meegegeven en zal er geen bemiddeling vanuit onze kant mogelijk zijn.

Hoelang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?

Als je gebruik maakt van het retourrecht, dan ontvang je alle betalingen die je op dat moment hebt gedaan. Nadat je de retouraanvraag hebt ingediend, betalen wij het bedrag zo spoedig mogelijk terug op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht. 

De terugbetaling kan soms even duren, omdat wij altijd een controle doen op mogelijke schade.

Op welke rekening wordt mijn betaling teruggestort?

Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waar het bedrag van is afgeschreven. Het is niet mogelijk om hier een andere rekening voor te gebruiken.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Spijtig genoeg zijn wij genoodzaakt om retourkosten te vragen. Gelukkig hebben wij in samenwerking met DPD & GLS de kosten zo laag mogelijk weten te houden voor jou als klant van Barkrukje.nl. Zie voor meer informatie: 'Hoe stuur ik mijn bestelling retour?' om antwoordt te krijgen op jouw vraag.

Kan ik mijn product omruilen?

Wist je dat we dol zijn op ruilen? We maken het een vrolijke ervaring! Als je ooit van gedachten verandert, neem gewoon contact met ons op. We begeleiden je met een glimlach door het ruilproces en zorgen ervoor dat je snel iets hebt waar je echt blij van wordt.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) de bestelling is beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij adviseren je wat te doen en helpen het probleem op te lossen.

Wat zijn de kosten voor het omruilen?

Ruilen is gratis, wat betekent dat je zonder extra kosten een ander product kunt kiezen als je niet tevreden bent met wat je hebt ontvangen. We willen je erop attenderen dat een goede verpakking cruciaal is om schade te voorkomen. Als het meubel beschadigd bij ons aankomt als gevolg van onjuiste verpakking, zijn we genoodzaakt €50 in te houden op de terugbetaling.

Betalen & deals

Kan ik achteraf betalen?

Wij bieden de mogelijkheid om achteraf te betalen. Dit is niet met een acceptgiro, maar met de bekende betaalmethode Klarna: Achteraf betalen & in3.

Zijn de prijzen inclusief btw?

Alle vermelde prijzen zijn inclusief btw volgens het Nederlands & Belgisch tarief 21%.

Op welke manieren kan ik betalen?

• IDEAL
• Mastercard
• VISA
• American Express
• Achteraf betalen met Klarna (vanwege de verwerkingstijd kan jouw bestelling hierdoor vertraging oplopen)
• Bancontact
• Belfius
• in3
• KBC / CBC Bank

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Dat is vervelend! Neem in dat geval even contact op met de klantenservice, dan lossen wij het samen met jou op.

Kan ik korting krijgen?

Ontvang een warm welkom met €15 korting op je eerste bestelling! Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf wekelijks op de hoogte van exclusieve aanbiedingen en de nieuwste ontwikkelingen. Profiteer nu van geweldige deals!

Jouw winkelwagentje (0)

Geen producten in je winkelwagentje.